nelllan

lycka

ledig efter 8 dagars jobb

Kategori: Allmänt

Idag är man ledig, skönt.

Igår natt var hemsk.. kunde inte sova. mådde så himla illa och dåligt. drack vatten vid 3 då jag inte kunnat somna än ordentligt.. då fick jag ett stort tryck över bröstet som om vattnet fastnat där.. vid fyra halv fem väckte jag jens och då tog han med mig ut på en liten promenad.. så att jag fick lite luft.. kunde inte spy försökte men gick inte :/ Blev att gå in och kolla på tv och tillslut när solen kommit upp och man skulle gå upp om en timme så  somnade jag på jens ben. klockan ringde och man skulle upp till jobbet, kuuul... ne...

Så dagen på´jobbet igår var la inte den bästa, men idag är man ledig.. jobbat 8 dagar irad och är nu ledig idag och imorgon. Imorgon blir det att åka längdskidor med jens =) Det ska bli kul hoppas jag! :P

Idag ska jag söka lite jobb och så.. ingen som vet någon som söker personal ngn stans?? :/ Behöver verkligen ett jobb tills jag kommer hem :/ usch börjar få sådan panik nu... sökt ca 15-20 jobb och har inte fått svar från ngn stans.. eller jo ett nej har jag fått att de anställde någon annan.. kul..

Sedan blir det att gå upp till wärdshuset om det inte börjar snöa för mycket.. =) Försöka komma igång lite nu innnan sommaren.. försöker få lite motivation men går inte så bra just nu..:P haha ^^

Nej nu ska jag leta jiobb. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: