nelllan

lycka

jobbigt.

Kategori: Allmänt

Nu har man kommit hem från jobbet. Det har varit en tuff vecka.. ont i hela kroppen.
Ons,tors och fredag trodde jag aldrig skulle ta slut ..:P ont i nedre delen av ryggen åt höger :( Har skit ont där :(
kroppen börjar strejka mot mig just nu.. men men
Ledig på Tisdag&Onsdag :D Då blir det att åka till min lilla Ida :) <3 Som gör mig så glad! <33

På jobbet, jaa.. mötet som jag hade lovats.. ja det hände aldrig.. och just nu orkar jag inte bry mig.. om något händer så skyller jag på chefen totalt eftersom han sket i mitt möte.. och jag tänker inte påminna honom eftersom han ska då komma ihåg sådana viktiga saker...

Jag börjar bli lite små trött på vissa saker.. skulle haft lönen för några dagar sedan, har den kommit in än? Nepp det har den inte.. suck.. får hoppas jag får in den på Måndag annars kan jag säga att jag blir arg. Visst inte för att jag inte har några pengar men lön är fan en viktig sak..och ska komma in i tid.. tänk om vi sket i att komma i tid till jobbet.. då skulle det bli ett jävla liv kan jag meddela.

jaja, annars funkar det la här uppe i fjällen.. Man jobbar och står i .. :)
Vet inte om jag börjat bli lite sjukling... fryser och har varit mycket trött på senaste tiden...  men det går la över :)


blir lite små shopping på Tisdag med Idisen och jensen <33 ska köpa spelet hysteriskt. Det är så jävla roligt. spelade det hemma hos Idisen :D <333

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: