nelllan

lycka

hemlängtan

Kategori: Allmänt

Japp, grym hemlängtan har jag kan jag meddela... Igår kunde jag inte stanna tårarna.
usch, jag längtar tillbaka, till ett normalt liv. Utan att sitta fast här mitt ute i ingestans. Jag vill umgås med mina vänner, shoppa, fika, festa ( på ett riktigt ställe och med mina riktiga vänner) , bara kunna gå ut och gå och se folk.. inte bara massa träd och skog och snö.. Kunna gå till affären klockan nio på kvällen eller bara kunna gå upp på toa och slippa klä på mig kläder för att det bor andra där som man måste se anständig ut för.. suck...
trött på att leva i ett rum.. med inte ens mina egna möbler.. jag vill ha tillbaka mitt liv..:P

Visst jag har lyckats spara massa pengar när jag varit här och det är väl positvit.. men är det värt det när man mår så här dåligt ?? :/  nu är det iallafall inte långt kvar tills jag åker hem och det ska bli underbart. 5 veckor sedan är man hemma. då blir det att börja inreda en ny lägenhet och massa skojsigt. och ta igen all tid med flickorna :D <33 som jag längtar att träffa alla flickor, har ni förändrats tro?? ;) Eller josse vet jag att hon blivit en liten tjockis ;D Men det är inte långt kvar tills det försvinner juh, så glad för din och Kims skull gumman :D <3

idag gick det bra att jobba, blev lite små stressigt så där ibland men lugnade ner sig även så då går tiden mycket snabbare.:) Vet bara inte vad det har varit för fel för det har varit så sjukt varmt i Wärdshuset idag.. det har varit hemskt alltså... :/ Men men, vi klarade oss igenom dagen ;) Jag och Jensen gick hem från jobbet.. skönt med en promenad efter jobbet och det är ju så varmt ute, flera plus grader.. så det har börjat smälta en del här nu... Hata slask.. tur att det inte blir lika jobbigt som i Skara..:P haha ^^

Kvällen blir lugn, stanna hemma och bara ta det lugnt och spara pengar ;) haha jag har fått pengar på hjärnan..:P Blivit lite girig.. inte bra Cornelia.. haha.... jobbar hellre flera dagar och blir helt slut men tjänar mer pengar (A) tralalalala ^^   Jag tycker att man borde jobba minst 190 timmar varje månad! :P haha ^^

Mitt hår är hemskt :O MÅSTE göra något åt det när jag kommer hem, BEA på KLIPPBAREN blir mitt offer när jag kommer hem, hihih :D


Nej nu orkar jag inte skriva mer, SAKNAR er där hemma.. det blir.. tjej kväll, alkohol och dans och mys och massa skratt när jag kommer hem säg ! :) <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: