nelllan

lycka

fuck

Kategori: Allmänt

hej
var ett tag sedan jag skrev..

Just nu är livet inte som jag vill att det ska vara. just nu känns allt jobbigt, förjävligt och tråkigt.
Jag vill bara åka hem nu.. ligger fortfarande i sängen.. har ej orkat bry mig om att gå upp.. orkar inte.. kroppen vill inte...

ligger och tänker en massa. funderar om allt, hur livet sett ut på olika vis om man tagit andra alternativ.
valt andra väger i livet. något man aldrig kan få reda på, så varför egentligen ens fundera på det.. men sådan är jag..
funderar även om min fader, hur hade allt varit om han hade varit i livet ? Hade kanske allt varot så mylcet bättre. kanske han hade tagit hand om mig? eller kanske hade jag inte kommit överens med honom heller, eftersom jag då inte gör det med mamma.?! Jag vet då inte, jag hann aldrig lära känna min pappa på det viset.. Vem vet, han hade kanske sett till att mamma hade skärpt sig och varit en riktig mamma..? Eller? Ja, det är en sak jag aldrig kommer få reda på.. tyvärr..  Önska jag kunnat få reda på om min pappa hade varit stolt över mig. Hade han tyckt om mig för den jag är? Hade han hjälpt mig upp i livet, hade han kanske skyddat mig mot allt ont som hänt mig genom åren? Hade jag sluppit all smärta som jag gått igenom ? Men då hade jag väl inte varit samma person som jag är idag? Vem hade jag varit då? Hade jag haft dessa underbara vänner som jag har nu?  så många funderingar.. som jag speciellt tänker på när jag mår dåligt och är ledsen..
jag kan inte rå för att tårarna rinner ner för mina kinder, att livet ska vara så svårt ibland. Fast jag tycker att livet alltid är svårt och man får bara kämpa hela tiden, man får aldrig slappna av.

Jag önskar bara att livet kunde vara lite lätt ibland iallafall. inte jämt men kanske EN dag iallafall!! <33
Blir nog bättre när jag kommer hem, hoppas jag iallafall. för nu vill jag faktiskt bara åka hem, umgås med mina nära och kära och känns att jag kan bli lycklig.. <3 hoppas på dtta när jag kommer hem, alla flickorna mina,  när jag kommer hem vill jag ha en riktig tjej kväll med en massa mys och prat<3


Jens, tack! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig? Du lyssnar, finns här och tar hand om mig!!
Tack Ida, du är min bästa vän och tack för dessa dagar som vi fick bo hos er och allt !!! <3

nej, nu orkar jag inte skriva mer.. hade

Kommentarer


Kommentera inlägget här: