nelllan

lycka

Fest

Kategori: Allmänt

Tja
igår blev det fest på utsikten..:P
Först bar det av till Åsa och Lalo :)

Sedan var det utsikten och det var neon party.. Så var massa lysande färger och smycken som lyste och ringer som var lampor på och massa roligt. HAde färg över hela mig och massa smycken fixade jag till mig..:P haha.. 3 ringar, 2 armband och 1 a´halsband (A) Och gud vad mycket folk det var där =) Kul.. Tyvärr försvann party humöret efter ngn timme och huvudvärken satte in.. :/ Men det var en rolig kväll, Tack jens för att du är så söt! <3


Har jobbat idag, endast jag och jens. det gick bra. var en lugn dag =) Dagen gick snabbt men gud vad trött jag är kan jag meddela.. :P men men.. ikväll blir det att chilla och bara slappa! Gud vad gött! Hungrig börjar tyvärr bli bara..^^


Längtar hem som tusan! Ska bli så skojjsigt att få komma hem och allt <3<3 FYRA VECKOR!!! <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: