nelllan

lycka

2 veckor och 5 dagar

Kategori: Allmänt

Japp idag är det 2 veckor och 5 dagar kvar tills jag vi stänger restaurangen, gud vad skönt.
Men då börjar städningen och allt annat som ska fixas innan vi kan åka härifrån, sedan blir det att sova över en natt hos Jensens syster, träffa jens syster son lille Oskar! Hur söt som helst på korten som de skickat oss =)

Idag är jag ledig och imorgon oxå, sköönt. Har inte gjort så mkt idag.. bara tagit det lugnt. Få kroppen att börja stréssa ner mer igen..:P Sedan när jag kommer hem så kommer det bli så konstigt. jag är så van vid att bo mitt ute i skogen och inte ha något liv alls , bara jobba och sedan hem till stugan och sitta och glo tills man går och lägger sig och sover..:P haha^^ 




Nu är det inte långt kvar, ca 2 månader sedan är man 20 år..:P Yeeey! Fan vad skoj det kommer att bli.. Blir att ha feeest. Håller redan på att börja tänka på hur det ska vara...:P Tänker nog ha ett tema ;) Men vad det blir vet jag inte än..:P



INTE LÅNGT KVAR NU TILLS JAG ÅKER HEM OCH JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG SKA NI VETA..:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: