nelllan

lycka

14 Mars - 2010

Kategori: Allmänt

Heej.

Sitter i sängen och kroppen gör allmänt ont.. suck..
Har så jävla tråkigt, vet inte vad jag ska hitta på? Det finns inga jobb att söka och allt känns piss.
Japp, Cornelia är jätte positiv idag.. I know..

Har en gigantisk hemlängtan, vill bara åka hem nu. Skita i det här, jag har ju ändå inte jobbat på 6 dagar nu.. kan lika bra åka hem.. Där jag kan bli lycklig (förhoppningsvis).
Gud vad jobbigt det är att vara utan sina vänner, visst.. jag anade att det skulle bli jobbigt, men så här jävla mycket trodde inte jag att jag skulle längta tillbaka till Skara. Skara, staden jag hatar...



jag har inte fått något svar om jobb än, sökt ju i flera månader nu och ändå inte fått ngt positivt svar eller svar över huvudtaget.. hoppas att det kommer nu till vecka.. det är ju ändå Mars!!

Neej, nu blir det att.. aa ... ha ännu mera tråk..

Miss you.

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: