nelllan

lycka

13 timmars pass

Kategori: Allmänt

Tjo och tjena.

Blivit 2 st 13 timmars pass irad nu... :P Taco buffe igår och Grill idag ^^
Gått riktigt bra, bara jag och Jens som kört.. har ont i fötterna men överlever, lovar ;D

Blir att jobba flera dagar till, är ledig onsdag och torsdag nästa vecka :) Så om jag är inte är ledig i helgen ngt så jobbar jag 9 dagar irad ^^ tänker på pengarna.. måste ha dem..:P Ta det lugnt kan jag göra sedan när jag är gammal och grå.. haha :D

På onsdag blir det nog att åka lite längdskidor, måste försöka komma igång nu så att man blir snygg till sommaren juh... Så att man kan gå i bikini utan press ;D hahaha ...

Dagen har gått rätt fort ändå idag.. kanske för att hela förmiddagen och lite efter så var jag den enda som jobbade ihjäl mig eftersom jag knappt fick ngn hjälp.. de andra TRE stod inne i köket och tjöta och skalade grönsaker.. hmm det behövs ju tre st för det...  men men .. jag är den som kan känna att jag förtjänar min lön iallafall ;) Mohahaha ^^

längtar tills jag kommer hem, få göra mitt hår mera blont, köpa clips ( hårförlängning) och mina LÖSNAGLAR som jag längtar massor till! :D få lång och fina naglar! :) Så fint juh!


ne, hade så bra folket.. nu ska jag snart nanna sängen! PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: