nelllan

lycka

sool <3

Kategori: Allmänt

Jobbat då hela dagen, slutade lite efter klockan sex =)
imorgon är jag ledig och då hoppas jag på sol hela dagen, lär väl regna och åska... så tröttsamt...

har massor att göra imorgon, men det är skönt sen när man gjort allt ^^
rätt skön dag på jobbet har det varit, fått mycket gjort i tid och var hyffsat med folk men inga långa köer. jobbar på torsdag igen, fast då har jag stängningspass.. Jesper ger mig då nästan bara stängningspass.. fast börjar ju heltid nu vecka 26 :D <33 då betyder det att jag jobbar fler timmar och har varierande pass från vecka till vecka. visst, icke så bra betalt, men det är ju betalt och jag vet att jag har fast nu ett tag fram över om jag vill. =)

SOOL <3 ¨åh, kanske man ska ge sig iväg till Maddo och sola lite.. hmm! =) få lite färg säg..:P jaja, får se. gymmet imorgon iallafall.. SKA allt få mitt lata arsle dit.. xD

Råger och Alice, mina små gullepluttar som jag älskar <3<3


VÄNNER <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: