nelllan

lycka

sommar 2010

Kategori: Allmänt

ja så mycket sommar har ju jag inte upplevt ännu då jag inte hunnit sola eller bada eller så ännu. jobbar eller har andra ärenden för mig jämt.. så är mitt liv, stressigt :p

jobbat kom hem för ca en halv timme sedan. haha det är en månad tills nästa lön och man längtar redan efter den. usch har ju inte jobbat allt för mkt det senaste och har inte så mkt i timmen så blir inte en sådan stor lön :(
men men inte ska man klaga, jag har ju ett jobb. med jätte bra jobbarkompisar! :D

just nu kliar det över hela mig, tack vare värmen som gjort att jag även varit snurrig hela dagen på jobbet :P

Men nu är jag hemma och jag väntar på att älskling ska komma hem och sedan kanske vi tar och åker och tar ett nattdopp :) <3
Om jag nu inte somnat innan han kommer hem :p

kissemissarna är underbara FÖRUTOM att Råger väcker en på morgonen sådär klockan fem och låter en inte vara förän man blivit så arg att man stänger dörrarna och honom på andra sidan...:P
Men älskar honom ändå ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: