nelllan

lycka

oj mycket som hänt!

Kategori: Allmänt

hehe tänkt mkt nu det senaste. Ida har varit hos mig, vi hade super mysigt :) Fredagen blev det att shoppa och dricka lite. LÖrdagen blev det att HÄMTA KATTUNGAR!! :D <33 Lille råger och Alice. kommer kort på dem sen.

Även blev det fest värre, PIRAT fest ;) Arrr! var hur jäkla kul sm helst. =D <3
Sedan söndagen blev att bara ligga lågt.. :P

Måndag - Ida åkte hem :'( usch gråter alltid då. Sedan blev det att handla på systemet för första gången ;) haha..

Nu har det bara varit jobb, blir det fram till Söndag då jag har min lediga dag sedan är det jobb igen..:P Jupp möe jobb men det är gött med pengarna! :)
Skattepengarna kom igår, snart kommer bonusen från Fjällen och sedan den 25.e/26.e kommer ju lönen! :) 
lite mer pengar än vanligt denna månaden och det är riktigt skönt. =) 

På festen träffade man många som man inte pratat och sett på länge.. det var riktigt roligt.  får hoppas att man bara fortsätter ha kontakt med dem, brukar bli att man inte har det sen ändå fast man sagt det.. :/ det är ju inge bra egentligen.. 

den 20.e blir det att spela laserdome :D Jag gav det till jens i 1,5 års present. vi ska åka tio stycken, fem killar och fem tjejer :) sedan efter blir det att bada bastu :) SKOJ! 




Mina små älsklingar på jorden, Alice som ligger bakom och Råger framför <3



innan festen började hade vi tre lite skoj med att försöka se elaka ut.





här är några av dem som var på festen :D  


pöss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: