nelllan

lycka

Jobb och ännu mera jobb..

Kategori: Allmänt

Igår var en rätt stressig dag på jobbet. slutade med att tacjk och lov att jens kom och hjälpte mig, annars hade jag aldrig kommit därifrån :/ usch.. Ska egentligen börja klockan tre men ska dit nu halv elva och börja.. till stängning.. usch vilken lång dag! får hoppas att jag får å vid ca 2 och ta en rast på en timme så jag känner att jag kan vila lite. Studenten idag därför vi kommer ha smockat med folk. Alla som ska se på kortegen och allt. Men man kan inte göra mer än sitt bästa! Sedan på kvällen lär det kanske vara dött då alla åkt hem för att fira och sedan ska ju studenterna ut på Mangos och fira ihop..

åh det är så att man blir avundsjuk. det var ju så roligt att ta studenten!!!!!! =)


nej nu ska jag börja ordna allt som ska ordnas  innan jobbet... :P Suck.

PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: