nelllan

lycka

Trött

Kategori: Allmänt

Idag var det jobbigt att jobba. knappt sovit något inatt =/
Jag vet inte riktigt varför men var en sådandär natt som man inte kan somna bara..

Så var rätt trött på jobbet..:P men men :) Nu är det jobb resten av veckan och sedan kanske någon dag in på nästa vecka sedan är man ledig ! ^^  läntar, då denna helgen kommer vara ett rent helvete då det är 220 personer + vanliga gäster som kommer vara där. Shiit. men men Ida kommer juh hit och hjälper mig :) <33

Fick mina saker från Gina idag, 9 trosor, 3 linnen, 1 par leggins och en huvtröja! :) <33

Imorgon ska ja beställa från Halens då det krånglade idag.. ska ringa och snacka med dem imorgon.. :P

Kanske gör några glada och andra ledsna.. KANSKE blir kvar en liten stund till i Skara.  Då jag kanske fått ett jobb men det vet jag inte än.. inget som är säkert.. så säger inget mer tills jag vet säkert vad som händer :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer ;) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: