nelllan

lycka

slappdag :)

Kategori: Allmänt

Nu är helgen över, underbart :D 
Det gick faktiskt riktigt bra ! Var så himla kul att Ida och Danne var här och hjälpte till! De var hur duktiga som helst. Blev att jag, Ida, Jens och Danne jobbade ihop! :) <3
Ida, tack för att du finns!

Sedan i söndags blev det att man åkte ner och käkade pizza efter jobbet.. Och sedan hem och jag & Ida låg halv döda i soffan medans Jens och Danne spelade xbox och var jätte pigga och as garvade och hade skit kul..:P haha..

Sedan igår jobbade ja igen.. fast det då var min tur att vara ledig.. hmm... Men men.. Idag är man ledig iallafall.. gött och imorgon.. Vecka 6 kommer juh Pullinen och Fialilla och HOPPAS att Sanna oxå kan följa med ! Skulle vara så himla roligt om ni alla kunde komma hit. synd att jag måste jobba bara.. Men men :P

Gud vilken längtan hem jag har, jag vill åka hem. Till mina underbara vänner. Till dem som man kan vara sig själv med helt och hållet och veta att man är omtyckt för den man är. kunna gå och ta en fika när som, inte sitta fast här uppe mitt ute i ingen stans.. kunna ringa och fråga om man ska ses om 5 minuter på stan.. Att bara kunna gå till Ica när man är sugen på något vid halv tio på kvällen..  Underbara vänner, det har jag! Speciellt dem som hör av sig till mig, ringer och smsar ! Ni är helt fantastiska och underbara. Jag har förstått vilka som är ens riktiga vänner. och vilka som faktiskt bryr sig!
Jag har så stor hemlängtan och vill bara åka hem just nu. Usch, jag hoppas jag kan hitta ett jobb direkt när jag kommer hem som jag TRIVS med! Kunna må bra igen och kunna umgås med mina vänner!

Jag hoppas att tiden går snabbt så att jag kan få komma hem och att sommaren kan komma. Jag saknar värmen och att kunna sitte ute på stan på en restaurang med en kall öl och en cigg i handen. MUMS! <3

SOMMAR <3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: