nelllan

lycka

skoter

Kategori: Allmänt

Idag har varit en trevlig dag :) När vi skulle hem blev det att åka skoter hem , jag & Jens.
Det var skit roligt, visst jag är fortfarande ovan och lite rädd..:P
Men jag fick köra! :D wiie. Det var skit kul ..


Haha, jag är juh skit snygg på skoter xD


Sedan efter vi kommit hem så åkte vi ner till Idre med Bossen och köpte bensin och åt pizza :P
Imorgon får jag min lön äntligen, fick mer än vad jag trodde så nu jävlar, SHOPPING!

Fast imorgon först ska Jag & Jens åka längdskidor ^^ Då vi är lediga ! Det ska bli spännande, måste börja träna och åka längd är ju skit bra träning.. skit jobbigt juh så blir att göra det imorgon. Måste försöka komma igång lite med träning nu, så att man är snygging inför sommaren och snygg i bikini ;D

Får ta tillfället i akt att träna när man är ledig, eftersom när man slutar jobbet är det SVART och då ger man sig inte ut i skogen, iallafall inte jag..:P Men jag har börjat få arm muskler sedan jag började jobba, hihi :D stolt ;D

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: