nelllan

lycka

Mysig dag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en mysig dag, har åkt längdskidor med jens. :)
Vi åkte en bra bit ändå, var ute i 2 timmar ^^
Gud vad vackert det är här kan jag då säga, snön glittrar som diamanter! <3



Solen sken högt upp himlen och snön låg vackert på marken. Det var jätte mysigt.
Sedan åt vi mat när vi kom tillbaka och sedan suttit vid datorerna och latat oss.

Längdskidor blir det många gånger till hoppas jag, det var riktigt roligt. visst jag har ingen kondis alls, därför de behövs åka många gånger till så att jag kanske kan få en..:P
Men jensen var så gullig och väntade på mig, och peppade mig <3
tack för en jätte mysig dag jensen!! <3



jag har haft en så mysig dag jensen, tack så jätte mkt ! <3


Imorgon blir det nog en skoter tur :) ta med varm choklad & macka och filt ! Hoppas på lika fint väder imorgon ! Och hoppar innerligt att mina pengar har kommit imorgon!! Inte fått in min lön än och jag kan säga att jag är inte speciellt glad för det, skulle fått den för över en vecka sedan! :@ Helvete!

Jaja, inte ska det få förstöra min dag , jag har juh haft så mysigt. ! :) <3

Me like!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: