nelllan

lycka

ledig efter en bra utekväll

Kategori: Allmänt

Igår blev en lyckad utekväll. Dagen började med att man jobbade från åtta på morgonen till halv nio å kvällen..:P Vid ca, åtta bestämmade vi oss att vi skulle ut.. haha ^^ Så sedan blev det att åka hem vid halv nio och göra sig iordning.. åkte därefter hem till Elin och co.. Där var även Lalo och Åsa! :)
Sedan bar det av till utsikten, riktigt roligt var det.. dansade som faaaan! var riktigt roligt. blev lite fuller bara på slutet (A) haha men annars var det skit kul!:D Bakis idag.. jappjapp..

vaknade vid tolv.. ensam i det stora huset.. det låter..knakar och grejer.. LÄSKIGT.. jens skulle ha kommit hem nu med mat till mig ju :( vart är människan?! Hungrig som aset juh. Och tar mig inte härifrån.. för att gå själv när det är massa älgar och andra djur gör jag inte..:P

Ja, jag vet.. skit mesig.. men sådan är jag (A) Jag sitter i soffan och Tv:n funkar inte.. suck.. och jag tänker inte börja dra i några kablar där bak på tv ..för om jag förstör någon av pojkarnas xbox blir jag nog hängd...:P

Så sitter ensam i ett stort läskigt hus, mitt ute i ingen stans och är hungrig då det inte finns något att äta.. suck!

Snart är det alla hjärtans dag, va ska man köpa till en kille då?! RÅD TACK!

PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: