nelllan

lycka

Korv

Kategori: Allmänt

Idag har man varit ledig, det var riktigt skönt. fick sova ut.. eller om man kan kalla 20 över nio att sova ut så.. :P
Sedan bara kollat på film och sedan tog jag & Jens skotern till jobbet och käkade.. mums.. sedan hem igen och bara tog det lugnt och myste. Somnade ett litet tag ;) Grr..

Sedan blev det att kolla lite Tv och sedan blev jag hungrig så åkte upp till jobbet och tog oss en varsin Tacos, eller jag tog en och jens två.. som han hann käka upp innan jag hunnit äta upp min..:P sedan blev det att åka hgem igen och nu har jag suttit vid internet i flera timmar och kollat på kläder som jag ska beställa, faktiskt en del från Halens, jag skiter i vad folk säger om att det är en skit sida.. jag gillart^^
Hittade en snygg vår/sommar jacka till billigt pris! :) Och massa annat snyggt ! :)
Två skit snygga BH:ar ! :) Haha jag kan verkligen inte sluta köpa underkläder..:P Imorgon får jag från Gina och där ifrån får jag 9 par trosor (A) JAG ÄLSKAR UNDERKLÄDER! Rent besatt xD

När jag och Jens var i Mora fick jag en skit snygg korsett aktig sak oxå, gud vad jag gillarn! :)
Köpte även ett par skit snygga skor då som jag ännu inte lagt upp här, fan det får jag göra! ^^

Jaaaaa, jag är besatt av kläder och sådant.. Jag vet inte vart det kom ifrån men jag kan inte riktigt sluta xD
Jag får lägga upp kort på vad jag handlar vettja! Inte för att någon annan bryr sig men jag gör ! :)

Sedan ska jag beställa ett Usb minne på 8GB för att ha alla mina kort på & sådant.. för att inte det ska försvinna om datorn dör/lägger av..:P 

Säkert har alla slutat läsa eftersom det blev lite långt, men men jag får skriva av mig iallafall =)

Jag är lycklig för på fredag då kommer IDA!!! :) och ska jobba med mig i 3 dagar ! :) <3

Pusspuss från lilla Dalkullan, nelllan! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snart kommer jag upp igen! :D

    Känns så skönt att kunna träffa sin bästa kompis iallafall lite oftare än det brukar bli när vi bor så långt ifrån varandra. Och kan lova att jag kommer upp flera gånger innan ni överger dalarna. ;) älskar dig vännen! <3

    2010-01-19 | 17:36:09
  • Ida :D säger:

    Snart kommer jag upp igen! :D

    Känns så skönt att kunna träffa sin bästa kompis iallafall lite oftare än det brukar bli när vi bor så långt ifrån varandra. Och kan lova att jag kommer upp flera gånger innan ni överger dalarna. ;) älskar dig vännen! <3

    2010-01-19 | 17:36:32
  • Cornelia säger:

    jaaa, underbart att vi kan träffas så här mkt! :) <3

    Hihi , aa bäst för dej! ;D <3 för sedan kommer sommaren och då jobbar vi båda. Älskar dej gumman <3

    2010-01-19 | 19:07:13

Kommentera inlägget här: