nelllan

lycka

jobbat idag

Kategori: Allmänt

Igår blev det en skoter tur med jensen . Och jag kan säga, gud vad fint det var! Allt glimmade och glittrade. Alla träd var himmelskt fina och vita. gud var helt underbart att åka ute i skogen. Det var en mkt bra dag :)

idag har jag jobbat, gått riktigt bra. dagen har gått rätt snabbt. förutom att jag blev sketa sur i morse. jag hann inte äta frukost bara för att alla stolar stod uppställda och det ska de inte göra.. dem tar man ner efter sig på
kvällen när man städat men det hade inte flickorna/pöjken som jobbade igår gjort. men men, jag lyckades hinna trycka i mig en varm korv med bröd.. jag som var så hungrig för första gången på länge på morgonen.. så dagen började la inte bäst.. men annars har det gått mkt bra. alla har varit trevliga och jag och jens har stått mest ensamma och jobba då johan fått klura med alla fakturor och sådant där bajs pappersarbete..:P hehe..

och nu är johan & Jens ute och hjälper 2 killar som kört i diket..:P Haha, han som kom och fråga om hjälp har rosa hår.. jag bestämmde mig för att stanna inne.. jag gör inte så mkt nytta ändå där ute.. och sedan vet man inte vad det finns för galningar.. de kanske hade planer att få ut alla ur huset och sedan sprang en och tog massa saker ifrån oss xD så paranoid är jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: