nelllan

lycka

jobb jobb och jobb

Kategori: Allmänt

Idag har man jobbat igen..:P
Trötter var jag idag tyvärr men det gick bra ändå. blev lite mer folk än vad vi trott.. men det är juh bra :)
Nu blir det att bara slappa och ta det lugnt. orkar inte göra något alls.

Måste börja träna på körkortet känner jag.. annars kommer jag aldrig klara det..:P
Ska juh FÖRSÖKA spara lite pengar nu till kortet och så.. :) Man är juh inte bortskämd som många andra är och får det betalt ;) haha..:P

Jag vill göra något med mitt hår men jag vet inte riktigt vad?? Någon med förslag?
Jag vill ha lite mer liv i det men ändå inte klippa mig.. försöker spara ut det igen.. då ja klippte lite mkt förra gången.. :( Kollar på kort och saknar mitt hår massor.. usch..
Men jag skulle vilja göra något spännande med det.. men jag vet inte vad.. jag tänker nog inte färga det brunt utan vill hålla mig till det ljusa hållet.. någon med förslag fast jag är så kräsen ? :P


Pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: