nelllan

lycka

jobb

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hatisk mot de små snorungarna... SM i ungdom ( ca13-16 år). De är helt jävla dumma i huvudet.. har fötter på borden, tar sönder saker.. äter i sofforna fast man sagt till flera gånger att de inte får. så idag har de hatat mig för jag kommit och skällt och varit arg på dem och sagt åt ordentligt.. nej dumma ungar säger jag.. och föräldrarna var inte bättre.. gud.. VUXNA människor som inte lyssnar och skitar ner totalt.. usch..

Blir starx att dra upp till jobbet och käka, vi är hungriga..:P

Imorgon blir det girl power. bara vi flickor som ska jobba..:P Jens och johan ska vara lediga och åka skidor med johans kompis som kom precis hit. 

Duschat och smörjt in mig med mina krämer , nopprat ögonbrynen och massor.. undebart att få ta hand om sig ibland :)

nej jag vet inte rikrigt vad jag ska skriva nu, ska kolla mer på lägenheter och jobb. herrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: