nelllan

lycka

fy fan vilken dag på jobbet

Kategori: Allmänt

Tjaa..

Idag har det varit ett rent helvete på Jobbet..:P Började morgonen med att man kände att man verkligen ville ligga kvar i sängen.. men icke. upp fick man lov och klockan nio var man på jobbet. Sedan började det ganska lugnt, vi sa att " äntligen en lugn dag." fyfan vad gött..

Men nej klockan halv ett ungefär så slog det till som fan, kom hur mycket folk som helst. Allt började ta slut samtidigt och disken blev det allt mer och mer av. Bossen var egentligen ledig idag, så i skidkläder fick han hoppa in och även hans flickvän och flera av hans andra släktningar hoppade in. Vi var ganska många tillslut, så många har vi nog aldrig varit. fatta att det var mkt folk. Jag sprang runt som en tok och hämtade saker till köket och ut till salladsbuffen. Om någon sa att de behövde något då var det bara att springa. Fyfan vilken dag det har varit. men vi klarade den och rätt bra ändå. tack vare all hjälp vi fick. underbara människor det där :)

Blev lugnt vid kanske tre, halv fyra. underbart. Sedan blev det att käka och städa sedan. Nu är det bara imorgon och sedan blir det ledighet för mig. Jobbat då i TOLV dagar i rad. helt sjukt. Det borde man egentligen inte få göra, men det har gått bra. skönare att vara ledig två dagar än en dag bara. Så det blir att åka till Mora och götta sig. underbart.

Jag saknar verkligen mina vänner. Usch det är hemskt. Jag drömmer om dem nästan varje natt och känner ofta hur gråten kommer i halsen. Det är fan hemskt detta. Jag önskar att ni var här mina underbara vänner. TACK OCH LOV ska jag träffa min underbara Ida nu i övermorgon. Underbart! <3 Saknar dej massor vännen.

Vad är det jag börjar att känna? :$ Jag tror... aa... har en mysig känsla i kroppen iallafall.

Jag älskar snön men ibland vill jag då allt hem till slasken, jag SAKNAR mina fika stunder med Sanna <33

nej nu blir det att kolla lite kläder på internet sedan fiiiiiiiilm men jens.

Jag saknar min syster i Skara ( underbart att du har msn nu så att vi kan tjöta skallarna av varandra där) och Sebbebus, lovade en sak som jag aldrig hann göra, massa dåligt samvete över det, skulle juh ta min systerson till Badhuset men hann inte :( Men när jag kommer hem, då ska vi allt se till att det blir av och ska försöka så att vi kan ta oss till ett äventyrsbad!! Så att det blir ännu bättre ! :)

Nej natti, Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: