nelllan

lycka

farfarshörna

Kategori: Allmänt

Nu på kvällen blev det Farfarshörna och käka dyrmat..:P Det var ett riktigt mysigt ställe men fan vad snållt det var..:P Skit dyrt och lite mat.. men iallafall ett av de mysigaste ställerna man varit på iallafall.
Nu är man hemma igen och blir att sova, så att man orkar upp imorgon och jobba. Kommer nog vara rätt lugnt, men då hinner man förbereda inför Telemarkslägret som kommer på 200 personer som ska ha hel pansion. Frukost, lunch & middag.. plus att det är andra vanliga gäster där med. Tur så kommer Min underbara Ida upp hit och hennes pojkvän Danne och hjälper oss! <3

Så det ska bli riktigt roligt.

Har så svåra val, ja har fått jobberbjudande över sommaren. I Strömstad.. och det är juh just det.. Att bo där under hela sommaren oxå. missa allt det roliga med vänner.. vill jag verkligen det? Det som är, är att det är skit bra för CV.t och jätte bra erfarenhet.. men orkar jag verkligen vara ifrån mina vänner mer ?! :/ Usch, så stora beslut.. tänkte kolla lite med andra jobb först och sedan se vad jag bestämmer mig för. Jens har oxå jobb där om han vill. Usch jag är så kluven. man ska egentligen inte tack nej till jobb i dessa tider.. men fan, jag mår juh så skit av att vara ifrån mina underbara vänner.. hm...  jag får se, jag får tänka lite mer på det...

Natti natti folket, nu ska lilla jag sova.. eller iallafall försöka ^^
Sedan blir det upp & jobba imorgon igen :)  // Lilla Nelllan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: