nelllan

lycka

åååh, äntligen

Kategori: Allmänt

Åh nu har det äntligen gått 12 dagar, nu är det inge mer jobb på två dagar framöver. sjukt underbart.
idag var det ganska lungt på jobbet, bätttre än igår iallafall. :)
Sedan blev det att städa lite ordentligare idag ^^ De tycker att vi varit lite slarviga (A) hehe...
Hade ett bra möte med alla på slutet av dagen på jobbet, redde upp veckan hur den skulle se ut och så. underbart. Kommer nog bli jobbiga dagar då vi kommer vara lite färre än vanligt. men det kommer nog gå bra, vi rockar juh skiten ur stället , speciellt jag och jens ;D mohahahaha!
Nää, det går faktiskt riktigt bra. jag trodde jag inte skulle klara av det alls men det har ju faktiskt gått skit bra och jag börjar lära mig allt nu. det enda är väl köket som är kvar att lära sig.

Idag brännde sig jens ordentligt. :( gud blev skit rädd. men som han är fortsatte han jobba fast han hade skit ont. Stark är vad han är ! Han fick massa kokande "sky sås" över handen och armen. usch, det får du INTE göra om jens. du skrämmde livet ur oss på jobbet.
Bossen blev oxå skit rädd..

Nej nu ikväll blir det bara att kolla på Tv, kollade precis på Ondskan. Rätt bra film, för att vara Svensk. ^^
Vil egentligen färga håret men jag orkar inte ...:P får ta det sedan någon gång när jag kommer hem på Tisdag!


Ja saknar mina vänner <3

ha det så bra folket, nu orkar jag inte skriva mer.  <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: