nelllan

lycka

27 januari

Kategori: Allmänt

Idag blev det att inte göra mycket alls.. gött. har duschat och sedan inget mer.. käkat frukost och sminkat mig visserligen..:P

Senare idag blir det att käka potatisgratäng och fläskfile med jensen.. då vi köpte det igår och tänkte gotta till det ordentligt idag..:P Sista lediga dagen för denna veckan..:P

Sitter och söker jobb för fullt.. eller rättare sagt, LETAR efter jobb. jag vill vara säker på att jag har ett jobb efter detta. jag vill inte vara arbetslös.. så jävla sjukt tråkigt.. bara gå hemma :S Usch!!
Nej så nu söker jag allt möjligt som inte det behövs utbildning för. Man kan INTE vara kräsen i dessa dagar. MAn får ta det jobbet man får.. så är det bara.. Om man vill komma någon stans här i världen får man anstränga sig lite.. och kanske ta lite skit jobb.. det har jag då lärt mig nu.. Tråkigt att leva fattigt hela tiden.. vill kunna åka utomlands och kunna hitta på saker mer så att man känner att man gjort något med sitt liv innan man bosätter sig totalt med barn och annat senare i livet. Känna att man gjort en insats här i livet och gjort något med sitt liv.

Tänker riktigt mycket på livet.. vad man ska göra och sådant.. många nätter som jag ligger och funderar på allt..
jag har lite små panik så därför jag nu söker så mycket som jag kan.. jag vet att jag vill om några år ha svensson livet med barn, hund, katt och hus och volvo ungefär..:P Men vill känna att jag inte gått miste om något.. som sagt att jag gjort något med mitt liv innan.. att jag kan vara stolt över mig själv..

jag är en grubblare.. I know..


Jag har börjat få kontakt med en vän som jag kommit ifrån alldeles för många gånger. som jag saknat så himla himla mycket. en tjej som betyder massor och gjort mitt liv lättare ett antal gånger när jag mått dåligt. en bästa vän. tyvärr har vi kommit ifrån varandra och tappat kontakten en del gånger.. men jag hoppas att nu ska vi ta igen den tiden och så .. för så mycket kul som vi haft ihop.. du&jag och kaffe i Gbg säger jag bara ;D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: