nelllan

lycka

11 december ^^

Kategori: Allmänt

Tjosan ^^

idag fick man slut tidigare från jobbet! wiie. Imorgon är man ledig, känns underbart!
Då ska Jensen åka skidor och jag ska sitta i sofforna på Wärdshuset och dricka varm choklad och sitta med datorn och leta lägenhet och jobb :) Måste ju hitta jobb ngn stans tills jag kommer tillbaka till Västragötaland, blir dock inte i Skara jag stannar, förlåt! Jag klarar verkligen inte av Skara, förlåt mina älskade vänner <3

Sedan blir det att åka pulka ^^ det är min stil ;) Pulka + Cornelia = Bäst ;D hahaha ^^
ne men det ska bli gött, ska även beställa lite saker från internet så tar med mig datorn upp dit :)
Hoppas på en riktigt mysig dag plus att man får sova ut.. SKÖÖÖNT! Visst går upp ca tjugo i nio varje morgon annars så är ju ganska sent egentligen ^^ Men ska ändå bli skönt att slippa klockan! Ska även köpa en ny pack väska på skid shoppen ^^ de hade en ganska snygg där som jag och jens bestämde oss för att vi ville ha ^^
Så blir väl även att köpa det imorgon.
Börjat kolla saker på Ikea, ellos, halens och andra sidor på inrednings saker och sådant, och gud vad kul det är :) jag vill verkligen ha lägenhet nu och inreda! Men får tänka på att spara pengar för körkortet så att jag kan ta det efter sommaren :) Gött att ha.

ikväll ska jag kanske färga mitt hår om jag orkar och om jens orkar eftersom att han är den som gör det på mig..:P han är duktig faktiskt..:P
Kom jag på att jag ska kolla på hårförlängningar oxå (A)

Kännt att jag börjat förändra min stil på kläder och inredning lite, mkt roligt och intressant faktiskt. Kanske äntligen börjat finna mig själv ?! eller ? jag tänker mer på vad jag vill ha och hur jag vill se ut :) det känns skönt.

Men nu åter till er vänner i Skara , jag kommer inte flytta långt ifrån skara (förmodligen) för jag klarar mig inte utan er, men förlåt att jag försvinner igen. men Skara är en usel stad med en hel del hemska människor i som inget intressant liv har så de måste snacka skit om andras och jag har blivit trött på det nu!

Jag är mkt glad över att Pullinen och Fialilla kommer hit vecka 6 till mig! Ni ska bara veta hur mkt det betyder för mig. jag känner hur ögonen blir tårögda. det betyder verkligen mkt att ni väljer att komma upp till mig! <3  Josse, tänker mkt på dej och din lilla tjej som du har i magen! :)
Och Sanna, jag saknar ihjäl mig efter dig, våra fikastunder, de betyder så himla mkt för mig! Du betyder massor för mig vännen! Jag saknar dej och du är en av mina allra bästa vänner!


Och nästa vecka kommer Ida upp hit till mig och jobbar :D <3 älskar dig gumman! <3

herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: