nelllan

lycka

100122

Kategori: Allmänt

Hejsan :)

Nu var det kanske någon dag sedan jag skrev. Fullt upp med att jobba, plus att jag är helt död när jag kommer hem.. Nu har helveteshelgen börjat..:P Det kommer vara sjukt mkt att göra. Jag & Jens, Ida och Danne jobbar kvällarna. Så vid klockan två idag, då blir det att sätta igång stressen..:P TACK och lov kommer juh Ida hit och jobbar med mig, gör det hela mycket trevligare.

Plus att det inte är långt kvar tills mina gullungar Pullin och Fia kommer! :) <3

jag saknar mina Sanna, tjejen som jag träffade nästan varenda dag! min fika tjej! Gumman du är så otroligt saknad! :'( <3<3


det är rätt jobbigt att jobba här uppe nu, jag börjar längta hem nu. Jag saknar mina vänner. jag saknar att bara kunna gå och fika.. eller bara ut och gå och se folk. Här uppe är det juh endast massa gäster som anntigen åker skidor eller är i stugan och badar bastu..
Visst, jag får en enorm erfarenhet och det är faktiskt ganska kul ibland här uppe. men jag längtar hem nu. Att endast umgås med samma människor varenda dag... det blir inte lika kul i längden..

Man märker juh vem som är en riktiga vänner när man är här, vilka som hör av sig. jag är jätte glad över er som skickar sms till mig! Sanna & Robin, ni är nog dem flitigaste ! TACK <3


Nej nu har jag skickat lite kläder från Halens, nu blir det att kolla över Gina lite (A) nästa månad får jag inte knappt gå in på internet.. för då ska det sparas pengar :P Till Körkotet och sådant. MÖBLER och annat som jag vill ha när jag kommer hem.. :P

PÖSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: