nelllan

lycka

10 januari

Kategori: Allmänt

Hejsan. 
Igår blev det utgång ^^ först käkade jag, jens, Åsa och Lallo pizza och sedan bar det av till bowlingen och bowla, jag jens, åsa, Lallo, Carro, Linn, Linnea och Elin :D <3 det var mkt kul. sedan bar det av till utsikten, där blev det att festa och dansa lite :) Det var mkt skosjigt, fast det inte alls var mkt folk..:P Men Jag, Jens, Åsa, Elin och Lallo visade vad vi gick för på dans golvet..:P det var en rolig kväll, tack <3

På jobbet var det jätte lugnt, vi hade ca 10 mat gäster kanske..:P hahahaha ^^
Lågsäsongen märks så väl..:P  men då är man extra trevlig mot dem som är där :D och de kom fram en igår och berättade att hans vän sagt att det var mkt bra service iår :D då blir man glad av att höra!! :D

Nej jag tycker det går rätt bra på jobbet , jens är imponerad av mig :D då blir jag glad!

Skulle egentligen sparat av lönen men nejdå, nu blir det kläder för hela slanten.:P (A) jag kan verkligen inte rå för det, inge bra..:P Gina blir att slösa allt på..:P men men jens får se till att jag sparar av de andra lönerna lite..:P måste juh ha till mitt körkort sen..

Nej nu ska jag se på jackass .. xD

VECKA 6 KOMMER FIA OCH PULLINEN TILL MIG :D :D :D :D JAG LÄNGTAR!!!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: