nelllan

lycka

1 januari 2010 !

Kategori: Allmänt

Gott nytt år folk ^^ hoppas alla hade en bra nyår igår ^^

Trött som aset är jag. Jobbade 17 timmars pass igår och 13 i förrgår. Och på Söndag har jag jobbat 12 dagar i sträck . Min kropp har börjat säga ifrån ordentligt nu. Ont i ryggen, benen , fötterna.. Och huvudvärk har jag med..:P ont överallt nästan! Tur att Ipren finns ibland.
men på Måndag och Tosdag är jag ledig två dagar, äntligen. då blir det att åka till MOra och bo på hotell med jens. Ska träffa Ida och shoppa lite även. Sedan blir det bara att ta det lugnt. ska bada bastu på hotellet och sola solarium, underbart.
Sedan följer Ida med tillbaka och sover över hos mig, wiiie. Sedan åker hon ner till flickorna i Idre och hälsar på dem . :) 

blivit medlem på hemsidor om lediga lägenheter och får många bra tips. Jag kan tyvärr säga till mina underbara vänner som betyder så mkt för mig att jag inte kommer att bo kvar i skara länge när jag kommer hem. Det finns verkligen inga jobb där så jag leter efter jobb i andra städer.. Jag måste komma vidare i livet, jag gillar skara som stad och deras cafe, men människorna.. de finns inte många som går att umgås med.. fan det är juh fel på folk totalt, det är iallafall min enskilda åsikt.. men jag kommer inte flytta så långt ifrån tror jag, för ja inser här uppe hur mkt ni betyder för mig. hur mkt jag saknar er!! gud jag blir tokig. vill bara åka hem ibland.

det är många saker som inte är bra här. Usch säger jag för det. Det är sjukt att det får vara så här. men men, jag har insett en sak och det är att säsongsjobb under vintertid är inte min grej... Jag vill inte jobba på julafton och Nyår och på mellandagarna. På Jul ska man umgås med familj och på nyår ska man festa med sina vänner. Så är det bara. Så nej tack för sådant här. Visst det gick väl bra att jobba igår på nyår men det var inte speciellt kul att se alla andra blir fulla och onyktra och har kul och själv står man i fula jobbar kläde och dricker läsk.. herregud. nej det är inte min grej kan jag säga..:P Men mysigt var det efter tolvslaget när man stod ute och kollade på fyrverkerierna och så. Blev omhållen av jensen, jag stod i tjocka tröja och han i T-shirt. Jag tyckte det var svinkallt, vad borde inte han tyckt..xD


Jag skulle vilja ha en vecka ledigt och bara kunna ta hand om mig lite och åka bort, åka till Skara och säga hej och ta en fika med min sanna!! <3 Som jag saknar som fan!!


Nej nu ska jag kolla lite mer på jobb och lägenheter! ^^ Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: