nelllan

lycka

nya tag ?!

Kategori: Allmänt

Sitter i stugan och tar det lugnt, har kollat på en massa vänner avsnitt. De är juh så jävla bra :)
Ska försöka att komma igång med teorin (körkortet) medans man är här uppe.. Jens köpte begagnade böcker och vi fick dem igår =)
Så någon dag ska man väl sätta sig ner och försöka börja. Väntar just nu ivrigt på min andra bok av twilight. Hört att två.an är lite mer seg, men skitsamma säger jag..:P HAHA ^^

Idag var det endel att städa på jobbet. då någon hälsoinspektör ska komma imorgon, skit nervös att hon ska ställa massa frågor till mig, blir ju så nervös då.. xD haha.. men får hoppas att det går bra ändå.
Imorgon blir det även att bowla, med massa folk :) skooj, sedan käka mat och sedan ut på krogen, wiihoo.
Så hoppas på en riktigt trevlig kväll.

trött är jag, och jag vet inte varför..? Visst jobbat 6 dagar i rad men har ändå 2 dagar kvar innan man är ledig EN dag och sedan ska jobba 4 dagar till innan man kanske kan får vara ledig 2 dagar =) Så måste ju försöka hålla humöret uppe. Jag får tänka på pengarna.. att jag kan köpa massa roligt sedan och betala körkort :D

jag vill vara sådan igen!

Ska även då försöka komma igång med träningen, bara det har blivit lite mer ljusare så att det inte är mörkt när man kommer hem .. för då kan man ut och gå/springa! :) Men får la vänta någon vecka till och hoppas på det bästa säg =)

Saknar sommaren nu, som attans. Vill kunna sitta i tunika ute på en restaurang och dricka en kall öl och ha en cigg i andra handen. Gud vad underbart. <33
Eller att ta en fika, utomhus! Gud vad mysigt.
Ha tunika, handväska, och nå snygga lätta skor och solglasögonen på! <33 me like.
Och jag vet, alla tycker väl att man ska vara glad över att få ha vinterlandet här uppe och jobba här men just nu är det jobbigt..:P Ha alla tjocka kläder och att vara trevlig mot alla gäster varje dag och le hela tiden, fast man då och då får en utskällning över ingenting.. utan mer att de vill bara klaga för att de har tråkigt :S

jag vill hem, vara i den nya lägenheten och börja ha ett LIV igen!  För det kan jag meddela att jag inte har här.. Det som gäller är jobb,jobb,jobb, snö snö snö, jobb jobb och jobb :P
Hehe, vad negativ jag är ;)

Men jag saknar ju er vänner där hemma, så så mycket <33

Och få känna känslan HEM! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: