nelllan

lycka

jobbet

Kategori: Allmänt

Är på jobbet men det är en väldigt lugn dag.. Ganska skönt när det varit så stressigt det andra dagarna.

Mycket tjafs och annat på jobbet just nu.. inge vidare. man vill åka hem ännu mera nu.. ( hem = Skara )
Det är orättvisa uppdelningar och annat och man måste bli skit förbannad för att det ska hända något har jag märkt.. Slutade att man bröt ihop totalt igår då... Trött på sådan skit..

Jaja.. nu har jag iallafall sagt vad jag tycker och jag hoppas att de kan bli någon ändring..fast det kommer nog vara sura miner här på jobbet nu.. Det är då inte lätt.. Men vad ska man göra?! :S
Allt är så himla veligt och inget är som det ska ... Jobbar gör jag iallafall och det är la bra ( till en vissdel)

Läser första boken Twilight och gud vad bra den är! igår läste jag över 150 sidor.. kunde inte sluta läsa.. somnade vid lite efter tolv (A) haha..:P

nej nu tjatar jens att jag ska ta in salladsbuffén så jag får la göra det.. haha! PUSSPUSS<3

LÄNGTAR TILLS JAG FÅR ÅKA HEM TILL SKARA OCH STANNA DÄR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: