nelllan

lycka

jobbet..

Kategori: Allmänt

Hejsan
nu var det några dagar sedan jag skrev väl...
jobbat hela veckan, åttonde dagen imorgon, men ledig tisdag.
Varit en lugn vecka ändå för att det är lov.
men men... nu är det tyst i huset iallafall. bara, jag och jens och johan kvar. skönt.. var så jobbigt när det var massa folk här och ville titta på olika tv program och gapade och skrek och höll på.. men nu är det tyst :)

Just nu är det jobbigt, jag vill åka hem.. jag orkar inte med vissa längre. jag vill bara hem och få umgås med mina riktiga vänner och få göra lite mer vad man vill. Hitta ett jobb jag trivs riktigt med och få umgås med mina vänner när som helst och såklart med jensen. <3
Jag saknar er alla där hemma så att jag dör snart. Jag vill bara åka hem NU! Men jag kommer hem i slutet av April och gör er då beredda på att bli ihjälkramade hela högen! ;) <33

Om några dagar får man lön, underbart.. Har till och med sparat pengar denna månaden :) duktig Cornelia!!
Får se hur mycket jag lyckas spara innan jag åker hem. ska ju kunna ta körkort och sedan kunna köpa massa nya möbler till den nya fina lägenheten :D <33

Mycket som kretsar i huvudet. mycket som ska tänkas på och göras.
jag saknar min syster så himla mycket, längtar tills jag kommer hem och kommer bo rätt nära henne så att vi kan träffas mera och så, vi pratar ju om allt och har så roligt ihop. <3 Min syster är helt klart bäst kan jag meddela. Hon är den som tar hand om mig när jag mår dåligt <33 Älskar dig Stora syrran miiin!




Dig - jag älskar dig, så är det bara :) <3<3


Nej nu ska jag faktiskt kolla lite mer på internet och kolla på Tv, imorgon är det ju jobb igen..:P

pengar ;) jag är den som jobbast mest denna månaden av oss allihopa ... jag är den som är minst kräsen om ledighet och klagar inte som de andra ( menar inte dej jensen )

PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: