nelllan

lycka

busigt

Kategori: Allmänt

Tjaa..

nu i veckan åkte jag då busigt ner till Skara och hälsade på. Överraskade! Mycket roligt,fast inget blev som vi tänkt oss. kom på Onsdag kväll, käkade på pizza med Sanna vännen <3

På torsdagen blev det att Kolla på 3 lägenheter och på arbetsintervju och träffa massa folk. blev kära i en lägenhet och vi fick den, wiiiie! :D <33 en trea i stan! skit nice, inglasad balkong ..MYS PÅ SOMMAREN! <33

På kvällen blev det riktigt mysigt, träffade madde&alex i Lidköping och käkade på Stadt !! Var riktigt trevligt, saknat dig gumman..! <3 åkte hem till deras nya lägenhet även.. hur fiiiiiin som helst & träffade deras underbart söta och mysiga vovve!! :)

Jag vill bara hem igen nu, jag vill inte vara kvar. längtar hem som en toka och till 1 april då vi får lägenheten.. sedan när vi kommer hem i slutet av april blir det att inreda en ny lägenhet och köpa nya möbler!! :) WIIIEHOOO!
blev 10 timmars pass idag, är läger här nu igen.. men men ^^ Nästa helg är det iallafall inget.. =)

SNart blir det Melodifestivalen på Tv.n! =)  Fast mest jag och Johan som vill kolla..:P haha jens ska upp och duscha nu.. han tycker inte det är så roligt.. sötnosen..:P <33

JAG VILL HEM! Men tänk vad kul det blir när jag kommer hem, efter ca 1 månad hemma fyller jag 20 år!
Och ca efter 2 veckor efter jag kommer hem får Jossefinen och Kimzen en liten bebis, gud vad gulligt :)
Så det händer iallafall mycket, plus att man ska inreda en ny STÖRRE lägenhet! wiiehooo! <3

Var så kul att åka hem och träffa Jennie och Sebbebus. och jobbigt att åka därifrån.. sebbe ville då inte att moster skulle åka, han tyckte att jens kunde åka själv..:P  Köpte iallafall lego för 600 kr till honom! så att han blev lite glad :) <33 JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTERSON, SEBBEBUS! <3


Melodifestivalen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: