nelllan

lycka

bakis..

Kategori: Allmänt

Sitter då på jobbet, inte så mycket folk än så länge. bakis som fasikens.. eller iallafall seg.. :P
Blev festande igår.

Började med att jag, jens johan och Mange åkte ner till Idrefjäll och åt på wärdshuset.. filé buffé .. mums.. då det även var musik quiz... hmm.. sliutade med att alla visste att fjätervålen var där och att jag , jens och johan sjöng och dansade på scenen ;) Hahahah!! Roligt hade vi iallafall. sedan blev det bowling, riktigt kul.. gick ganska bra för mig :D
Sedan utsikten.. mycket rolig kväll kan jag meddela.! Tack alla <3

Det var, jag, jens, johan, mange, Åsa och Lalo! :)

Slocknade i taxin hem och sedan har jag legat vaken mycket i natt och mått sådär..
och de få gånger jag somnade drömmde jag om sprit.. inte så  mumsigt..:P

Nej nu blir det jobb.. pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: