nelllan

lycka

älvdalen i mitt hjärta <3

Kategori: Allmänt

Heej.

är i Älvdalen, kom hit i Fredags. Underbart.. <3  Började med att man köpte lite mat på Ica och sedan blev det att umgås med Idisen, vi åkte till Mora, jag, jens ida och danne. Gick runt lite på affärerna och sedan käkade på Kina. Mycket mycket gott kan jag meddela. åt tre rätters.
sedan kollade vi på film, en skräckis :) Åt dip och chips och drack Coca cola. gottigt.
Sedan i Lördags (igår) Åkte jag och Jens till Mora och shoppade lite smått. blev smycken och en skjorta och ett par leggins. Även lite smink och hår produkter. köpte även solglasögon, hittade 2 olika par jag fick bara lov att ha..:p
Sedan även en present till Ida, köpte ett halsband, med en ängel på och köpte ett lika dant till mig. hon är min lilla ängel, och vi kommer altid vara bästa vänner <3

sedan blev det att åka tillbaka till älvdalen, endast danne hemma då när ida jobbade. jag somnade i den underbara soffan, i TRE timmar xD hahaha ^^ ändå tills Ida kom hem . jag var helt slut. :P  Sedan blev det att äta tacos och sedan spela ett skit roligt spel, helt hysteriskt heter det. vi spelade det i flera timmar och drack alkohol. det var jätte roligt. <33

I morses sa man hejdå till ida som fick lov att åka till jobbet, synd att du skulle jobba just denna helgen :P
Men kul har vi haft :D <33 tack!!

Blir att åka till fjätervålen vid tjugo i tre och sedan blir det att börja jobba igen :)


Puss hejsan

Kommentarer

  • Ida E säger:

    Halsbandet var hur fin som helst :D och självklart kommer vi alltid att vara bästa vänner!!! :D <3

    2010-02-24 | 15:05:15
  • Nelia säger:

    Vad glad jag blir att du tyckte det :D Åhh, du är min bästa vän gumman! utan dig ingen Cornelia <3

    2010-03-02 | 10:46:42

Kommentera inlägget här: