nelllan

lycka

Fundersam

Kategori: Allmänt

Denna helgen blev oxå att bara sitte inne och bara ta det lugnt.. blev film hos emil, en fyra timmar lång film..trodde jag skulle klättra på väggarna..och så hade jag druckit fyra redbull... men men..var trött sedan när jag kom hem så blev det ingen sömn ändå utan var uppe till klockan fem..tack vare vissa obehagliga grejjer..

Oj..jag har så många tankar i mitt huvud just nu, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen? Just nu vill jag bara fly, ta alla mina saker och dra härifrån utan att säga ngt till ngn... bara försvinna ett tag.
För alla dessa känslor som rasar över mig just nu är bara jobbiga.. Jag känner mig instängd.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Känner en viss lättnad i kroppen över vissa saker men.. ändå en panik känsla som inte är bra alls.. jag måste nu tänka med huvudet oc inget annat..jag tänker inte sätta mig i en situation mer som bara gör mig illa.. tyvärr känns det som jag gör illa många andra genom att jag nu tänker mer på mig själv.. Känns som om jag sårar folk för att jag inte kan ge dem alla vad de vill ha ifrån mig..men jag är ju bara en person, som måste tänka på vad jag vill ha, vad jag vill i mitt liv, hur jag vill att min framtid ska se ut och..om någon mer ska få finnas där vi min sida.. det är så svårt..det är så svårt att ha hat och kärlek till en och samma person, att avsky och äcklas men ändå inte kan sluta tänka...

Att ha vissa underbara person runt mig men att jag inte kan ge dem det de vill ha för att det inte blir rätt för mig..fast det egentligen borde vara rätt för de skulle vara bra för mig..men ändå..neej... iaf inte  nu eller på länge...

Jag vet knappt vad jag skriver, huvudet snurrar ihop allt och jag känner att jag orkar inte skriva mer..
Jag önskar att saker och ting hade varit annorlunda i livet..att man gjort andra val ! Kanske jag aldrig skulle följt med mamma till Skara, utan stannat i Älvdalen..där mitt riktiga hem är ! <3 
Fast då skulle jag inte träffat mina underbara flickor :( <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: