nelllan

lycka

December 2010

Kategori: Allmänt

sjuuuuuk - Blödningen vid revbenet tar snart död på mig.. börjar fundera på om det kanske är något annat..för ska det verkligen göra så är ont fast jag äter mediciner? :S
Plus halsinfektionen som gör att jag har det konstiga trycket över bröstet... trött
på att vara så här sjuk nu..
att bara sitta hemma hela kvällarna är inte riktigt min grej va..tur att man har folk som kommer och hälsar på en lite då och då..^^ <3

Idag har jag faktiskt varit ute lite, Madde kom och hämtade mig och vi åkte sedan hem till mig :)
Eller ja först så åkte vi till City Gross och handlade lite mat :) Lagade pasta och köttfärssås :) mumma!

Men hon började jobba klockan ett.. så jag har bara chillat sedan dess. Men börjar snart klättra på väggarna.
Igår, plattade jag håret, målade naglarna och skrev julkort och städade lite.. haha försöker hitta på massa saker för att roa mig.. myste med katterna oxå som är som två PLÅSTER, speciellt Råger! herregud ! :P <3

Nej får se vad som händer mer idag/kväll ! ;D Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: