nelllan

lycka

Station i skövde :S

Kategori: Allmänt

sitter på stationen i skövde. bussen går om en timme.. usch gillar inte att sitta här och vänta.
Jobbar just nu på Jespers Cafe i Skövde, är inne på min 3.e vecka här. men endast denna veckan kvar. Jobbar 8 dagar irad och han immorgon kvar... Usch är helt död. verkligen vill inte mer..Går bra om man får ledigt någon dag emellan, men nu.. nej jag vill verkligen inte. usch nästan så att jag vill gråta :P

Men på Torsdag är jag ledig, en hel dag! :P  jaja, får tänka på pengarna som kommer om en månad :P

Mycket som är upp och ner just nu.. gillar det inte..
Jobbet får mig plus att må mera dåligt.. eftersom att jag jobbat så mkt och börjar känna avsky till det.. inte likt mig.. jag längtar tillbaka till Nockes <3
Synd bara att Hääämbis har slutat nu.. min lille galenpanna ;)
Haha.. tur att hon kommer hit och hälsar på, på helgerna. :)

Saknar min lille Ida som är för långt bort. Du borde bo här i Skara med mig ;) <3 Så kan jag försöka få in dej på Nockes så kan vi jobba ihop, lägenheten bredvid mig är ledig oxå ;) gud vad bra det skulle bli..:P haha! <3

Nu vill jag bara hem, lägga mig i sängen och kolla på Tv med mina två missar och jensen! :´( usch nu ärdet jobbigt.. vill hem NU!

Puss <3

Kommentarer

  • Ida säger:

    jag tyckte om din idé där vännen ;D en dag ska det vara så! :D Saknar dig massor, det vet du! <3<3

    2010-08-10 | 20:58:53

Kommentera inlägget här: