nelllan

lycka

måndag

Kategori: Allmänt

- träning ! ja, något som jag måste komma igång med  nu. Jag ser verkligen hemsk ut..
usch ! Igår frågade till och med min syster mig om jag var gravid.. då är det något som är fel :S
Nej så idag har jag varit på gymmet, även varit och köpt frukt och grönt. Ska iallafall försöka motivera mig nu och försöka komma igång igen.. jag har varit så hemskt lat.
Ikväll bär jag även in alla möblerna på jobbet och det är juh träning det med.
Ska även ta med mig frukt till jobbet så att jag kan äta det när jag blir sugen på något sött.

Vill tillbaka till min kropp jag hade förut, visst denna gången kanske jag inte ska gå ner till 47 men 50 kanske.. elller jag ska sluta säga i Kg, jag går ner tills jag mår bra med mig själv.. men det är en rätt lång bit till det.. Måste komma igång.. måste sluta vara så lat.. usch ! Jag mår ju väldigt dåligt av hur jag ser ut och det är bara faktiskt jag som kan göra något åt det.. Men så tänker man, gud  vad mysigt att ligga hemma hela dagen i soffan och mysa bara med jens.. herregud det tar inte mer än en timme eller två till att träna egernlgien, det har man ju tid för... hade jag ju alltid förut och då umgicks jag mycket med andra oxå.. det är väl vad man gör det till, precis som allting annat.
umgås ju knappt med folk längre så tiden borde jag juh ha ^^

nej ska väl försöka motivera mig lite och försöka komma igång..! :)

nej nu fixa lite innan jag ska till jobbet.  Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: