nelllan

lycka

lördag

Kategori: Allmänt

ibland känner jag att jag kan flytta ifrån denna skara.. skulle inte göra någon skillnad ändå.. den enda gången jag träffar folk är när jag jobbar.. är nästan bara ensam annars.. känns som om alla glidit ifrån mig.
Saknar älvdalen så jäkla mkt, där man umgicks med alla flickor jämt och hade alltid så himla kul..
visst det är vad man gör det till, men vad gör man när alla andra har fullt upp och hittat andra personer de hellre umgås med? när folk sviker än och när man helt enkelt glider ifrån varandra?

Ibland vill jag bara flytta härifrån, lika ensam där som här ändå.. men där skulle det nog inte kännas lika svårt..för där känner man ju helt enkelt ingen.
Tur har jag Jens, min älskling. vad skulle ja göra utan honom? :S vill jag inte tänka på faktiskt <3

ikväll är det jobbigt, säkert varför jag känner så här om allt.. men så trött på att vara ensam. 
Trött ¨på att alltid vara den som måste ringa runt och se till att allt händer om man ska träffas.. 
verkar som man inte är intresssant annars :S Kan inte någon annan göra något för en gångs skull...?! 

Jag saknar min Ida, min bästa vän som alltid funnits där för mig!  den vännen som jag vet, att jag aldriig kommer att tappa. visst vi har båda upptagna liv men även om vi bara pratar i någon minut så ser vi till att ta vara på den minuten och bara hör hur det är med varandra. det är en sann vän! Du är bäst gumman, jag älskar och saknar dig massor. <3  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: