nelllan

lycka

Danmark

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en riktigt trevlig dag. Katrin och jNa kom hit och vi fiakde och sedan spelade vi faktiskt lite Wii.. :P Haha ^^ Bara umgicks och pratade , blev sedan stadt och käkade gott. mumsigt. :) Så himla trevligt =)

Nu har man packat det mesta, blir resten imorgonbitti innan man åker.  Ska gå upp klockan 03.30 ;) roligt...
Och jag har ju mina konstiga grejjer för mig när jag ska åka bort, mår alltid illa de första timmarna sådär.. eller ca en till två ... är väl säkert typ något likande resefeber.
Men det ska bli trevligt att komma bort lite =)

Sedan nästa vecka blir det nog, Ullared. =D Aldrig varit där juh. Ska nog dit med älskling, Katrin och Jan! Gud de är så trevliga :) Helt underbara människor. Att man kan få sådan kontakt med folk man köpte sina katter utav :)
Fast våra katter är ju som våra barn så =)

Lööön nästa onsdag, det BEHÖVS! Usch jag avskyr att typ leva på de sista slantarna, skulle väl egentligen inte göra det om vi nu inte gjorde denna trippen till Danmark, men känner att vi behöver komma bort och sedan har vi lovat sedan länge att vi skulle komma ner och fira Jens farbror =) Ska bli kul att träffa lite av jens släkt som jag inte mött innan, inte ens sett på bild tror jag ^^ haha... 

Jag borde vä egentligen sova, men jag är ännu inte trött. sov rätt länge idag, till kvart i tio, skulle gått upp klockan åtta.. men blev inte riktigt så .. haha ! 


nej, ni får ha de så bra allihopa ! :) nu ska jag ner och ha semester i danmark !! 

Pusspuss <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: