nelllan

lycka

dålig på bloggande

Kategori: Allmänt

Blir inte så mycket bloggande för mig, men det är för att jag har inte tiden till det :P Jag har ett liv ;)

är mycket jobbande och sådant men just nu har jag fått en mini semester, Ledig resten av denna veckan.. underbart. imorgon blir det  att träffa ett par goda bekanta och sedan på Onsdag tidig morgon åker vi till Danmark, ska träffa Jens pappas släkt :) Lite nervöst eftersom jag knappt inte kan ett enda ord danska..:P

Kommer hem på söndag kväll någon gång :) Jens mamma är söt och tar hand om katterna våra tills dess!
Ska bli skönt att komma bort från Skara lite, ingen som kan ringa en och säga att man ska jobba ;) haha ^^


Älskling och jag har kollat lite på hus, det gör mig lite nervös siså där. tänk om man har ett hus om en knapp framtid. Gud det är stort, tycker jag iallafall. börjar bli vuxen ;) Ibland kanske det går lite fort. alltså många i ens ålder och lite äldre lever ju fortfarande livet och åker runt utomlands och sådant. ibland vill man oxå typ göra sådana äventyr men sedan vet man vad som betyder mest.  jag och jens har varit tillsammans i snart 2 år, i december. jag älskar honom och han älskar mig. sedan har man ju två små katter oxå som man nu älskar så mtcket. de är ju familjemedlemmer de oxå nu :) <3 Och dem skulle jag absolut inte klara mig utan nu.. haha ^^
Fjantigt? Lite kanske.. men äh.. ^^,

varit och kollat på ett hus och det var jätte fint. behövs lite jobb kanske men det är väl det som gör huset till sitt eget och få till sin egna touch på det ! =) får se vad som händer, jens måste ju garanterat ha ett jobb, jag har ju fast jobb men ganska dåligt betalat och det gillar jag inte riktigt..:P haha ^^  visst man ska väl trivas med sitt jobb, det kanske är viktigare i vanligare fall än pengar.. men jag känner visst jag älskar mitt jobb och så men ibland så känns det inte riktigt värt när man typ inte har så myclet över när man betalat alla räkningar, lagt undan pengar för maten resten av månaden och allt.  det är ju rätt mycket man vill här i livet ..:P


nej jag ska väl sluta skriva nu =)

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: