nelllan

lycka

2010 - 08 - 25

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till Ullared! för första gången i mitt liv. Har höga förväntningar ;) haha nej, men hoppas att man hittar något kul.  Idag är även Löning så det var underbart! jobbade till klockan nio idag, och imorgon är man ledig hela dagen. åker vid eftermiddagens början till Ullared i morgon, för att slippa alla galningar som står och köar för att komma in först.. haha ^^ som sagt, var ju löning idag så mycker som säkert.
Ska dit med Jensen, Katrin och Jan ( Katrin och jan är dem vi köpte våra missar av ) är så kul att man har sådan kontakt med dem.

ibland så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. blir så trött på allt ibland. jag har ingen aning om vad jag verkligen vill med mitt liv. känns som om jag bara jobbar och inte hittar på riktiga äventyr. kanske jag haft mina redan?! haha jag är rätt knepig... äh sådan är jag.. ska väl vara nöjd.

nej jag ska fixa lite saker hemma =)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: