nelllan

lycka

yees, ledig imorgon

Kategori: Allmänt

heey, jag är ledig imorgon. gud vad skönt.. idag var det visst en lugn dag men är så jäkla trött i kroppen.
Åt thaimat förut. det var gott!! =)

Imorgon får jag se vad jag hittar på, ska iallafall göra en liten beställning från Gina för hittat en klänning som jag vill ha och är rädd att den försvinner..:P 

nu sitter vi alla här och kollar på en film =)
jag får iallafall tillbaka min data sladd imorgon, men fan inte tack vare personen som tog den.. fått se till att hitta den själv.. idioti!! hatar folk som inte kan ta ansvar!

vädret har varit fint hela dagen så hoppas att det är det imorgon oxå, så att man kan sitta och njuta i solen. får skita i brunkrämen imorgon..:P så att man får lite färg i ansiktet. =)

jag är ledig själv imorgon, jensen jobbar..

vi har köpt en ny soffa oxå :D wiihoo..


PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: