nelllan

lycka

uttråkad

Kategori: Allmänt

Sitter i huset och är uttråkad som aset..:P
Kollar lite smått på en B film som suger rumpa..:P haha ^^
Ikväll blir det att  käka grill buffé.. jag har tröttnat på den så det är väl sådär..:P haha ^^
Andra hade väl älskat att gå på det.! Men inte jag ;)

Blir att supa lite iallafall, unna sig lite (A) Sedan när jag kommer hem ska jag unna mig massa möbler och kläder (A) haha ^^ och ett körkort. Duktig som jag är har jag faktiskt sparat lite! :)

usch jag vet inte vad jag ska göra nu när jag kommer hem om jag inte hittar ett jobb. jag blidde tokig. Vill känna att man får in pengar på kontot och allt juh. Måste se till att hitta ett jobb fort.
Vill börja få ordning på mitt liv ordentligt nu! :) Så att man kan bli lycklig och glad igen som förr och allt :)

PÖSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: