nelllan

lycka

snart så..

Kategori: Allmänt

idag är det soligt väder, fan vad nice. Jobbade bara 4 timmar idag =)  gött.

Jobbet har varit rätt strasslit det senaste, folk har fel på skallen.. blir tokig. men men 2 veckor och ngn dag sedan kan man glömma folk och åka hem.. underbart! :) få komma hem till folk som man tycker om och slipper umgås med folk som man inte tycker om.. <33
få börja göra iordning lägenheten och få det fint, visst kommer ta ett tag att kunna köpa allt jag och jensen vill ha...:P haha ^^ är rätt mkt.. speciellt jag.. fått uppgiften att göra iordning lägenheten så blir att gå lös på Ikea..:P hahahaha :D

Har fortfarande inte fått något jobb än inför sommaren eller nött.. störanade.. men får tänka att det blir lättare när jag kommer hem eftersom att då kommer jag kunna gå till folk och presentera mig och visa vem jag är . då brukar det gå mycket lättare. Blir även en stor shopping med kläder och sedan även göra iordning mitt hår som är KAOS! usch, är så tråkigt och dött juh..

Förkyld har jag börjat att bli, mindre bra kan jag meddela. eftersom att vi nu har påskveckorna och det är då det är som mest folk.. fast idag var det inte så mkt, tack och lov.. då jag och jensen fick åka hem.. blir nog en promenix eller iallafall försöka göra lite situps och sådant senare.. till bra musik så går det skiiit bra! :)


JAG LÄNGTAR HEM, dessa ord säger jag minst 5 gånger om dagen xD Våren är nere i skara och vi har fortfarande massa snö och nu börjat bli lite små slask eftersom solen steker på. Haha, hört att det börjat komma små kryp hemma nu och så... till och med det saknar jag.. jag som HATAR små kryp xD ojoj..Jaja, nu får vi se vad som händer ;D PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: