nelllan

lycka

skövde/shopping/skara/lådor/TRÖTT!

Kategori: Allmänt

jag är så jävla trött just nu..

som vanligt vaknade man kvar i åtta på morgonen.. var nog till och med tidigare.. kan inte somna omheller..

Blev att åka till skövde idag och shoppa lite =) Hittade några klädesplagg och lite småsaker annat..
Sedan åka tillbaka till Skara, lämna av sakerna hemma.. sedan ut på stan och kolla lite.. hittade lite små saker även där till lägenheten.. gick till Ica och köpte lite mat som vi gick hem och tillagade..eller rättare sagt jag gjorde..:P

Sedan har man packat upp massa lådor och hängt upp massa kläder.. usch vad tråkigt... Så nu satte jag mig lite vid datorn. Börjar la se NÅGORLUNDA ut i lägenheten, visst massa saker överallt fortfarande.. man hallå.. vi flyttade in i förrgår ;)  Men jens är ju så himla duktig och springer runt som en tok i lägenheten..sätter upp saker och packar upp.. springer ner till källaren med alla grejjer som ska dit och så.. min älskling är en riktigt händig karl ;D <3


nej blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen för min del, jag är så lat (A) men vafan om jag gått upp vid halv åtta varje jävla morgon nu när man varit ledig så får man faktiskt vara trött ;) HAHA!


Kan säga att jag är glad att jag är i Skara igen iallafall <3
Älskar dig jensen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: