nelllan

lycka

mår konstigt

Kategori: Allmänt

usch vet inte vad det är,men jag mår inge bra ? :/ Mår illa, snurrar i huvudet och känner mig skakis..
Drack väldigt mycket Kaffe i Morses.. Kan vara det kanske.. usch det gör jag inte om. drack 4 koppar på en gång och det kanske inte är så bra när jag inte druckit kaffe på ett tag.. hmm..

idag kommer domen förmodligen, om jag får jobbet eller inte. Ni får hålla tummarna för mig.
haha, kanske inte ens någon som läser min blogg..  håller iallafall tummarna själv då :P

Kanske är nervös oxå, men gud så nervös kanjag väl inte vara att jag sk må så här? :P haha!
om de säger nej så gör de ju det.. inget mer med än att börja söka ännu fler nya jobb =)
de som förlorar något om de inte väljer mig ;) haha! ( självgod eller vad)

målat  naglarna idag, i en fin vijol lila färg.. har ju inte fått måla naglarna på ett halv år eftersom jag varit uppe i fjällen ..:P 

PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: