nelllan

lycka

irriterad och trött

Kategori: Allmänt

Igår blev det att åka till Strömmen, vi var rätt många och vi badade bastu sedan åt vi god mat och satt och pratade i timmar. Kom hem vid halv ett, var helt slut. Jobbade idag och det var rätt mycket mellan 12 och 14.00.
Sedan blev det helt tomt. så kunde sluta klockan prick fem. =)

Imorgon var det egentligen min tur att vara ledig.. tror ni det blev så .. nepp... Suck så trött på sådant här.
längtar tills man kommer hem! Slippa så många saker som är SÅ dåliga här uppe..
Även mitt datasladd var det en som tog med sig.. pucko (sorry) och får den inte föräns imorgon och behövde den IDAG! SUCK!  Liksom om man råkat ta med sig något.. Så ser man till att den personen får tillbaka det med en gång om den behöver det! Suck på folk som inte kan ta ansvar!

Nu sitter jag vid jens dator men den har jag ju inte mina saker på.. suck.. jaja..

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT VARA HÄR UPPE NU! trött på en heldel folk här och på detta jobbet, där mycket är som det inte ska. inga möten som de ska och orättvis uppdelning och massa..  men en bra erfarenhet av själva yrket har det varit iallafall och mysigt med jensen har det varit. Lärt även känna, Elin, Åsa och Lalo som är så goa människor! :) 

Nej nu ska jag göra ngt annat.. 

Förresten, Ett stort grattis till Madeleijnen!!! :D <3 Nu kör du försiktigt ;)

PÖSS 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: