nelllan

lycka

hemma!!!!! :)

Kategori: Allmänt

japp nu är man hemma igen. undebart kan jag meddela. sitter i den nya lägenheten som vi flyttade in i igår =)
den är helt underbara förutom att det står en massa lådor och skit överallt...:p Haha, jens donar och fixar massor medans jag som är så jävla trött och seg och mår illa :S sitter i soffan ( den nya) och latar mig en stund.

Fick hjälpa av fantastiskt folk igår att flytta, Jens föräldrar och syster med sambo ( Oskar deras son låg väl och såg söt ut så gjorde oss andra glada :P ) och även Madde och Alex!! TACK!!

blev lite grillning på kvällen med madde och alex..:P

Fick en kaffebryggare och Vattenkokare av jens föräldrar och syster i inflyttningspresent!! :D Jätte bra och snällt.
Så imorse blev det en kopp kaffe!

Så sjukt var tidigt jag vaknat de senaste, typ halv åtta och sedan kan jag inte sova längre :O så jävla jobbigt! men får lite gjort under dagen iallafall :P

igår blev det även ett köp av stor spegel och 2 dynor till utemöblerna. spegeln kostade bara 400kr och dynorna 50kr tillsammans. Jag&jensen har gjort  många bra köp det senaste :D och nästa vecka ngn gång får vi våra nya tvisar!! =)


japp, nu hoppas jag bara på jobb oxå, håll tummarna för mig att jag hittar ett snart.

pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: